top of page
.png)

Een multi-inzetbaar logo dat bijdraagt aan verdere groei en professionalisering
Surviking is een onderneming die trektochten organiseert in onder andere Noorwegen, Zweden en Finland. Het bedrijf biedt iedereen de kans om hét Scandinavische avontuur van zijn leven aan te gaan, door een aantal dagen onder begeleiding van gecertificeerde 'wilderness guides' de schoonheid van deze bijzondere natuur te ontdekken. In 2020 heeft het bedrijf de keuze gemaakt om met een nieuw logo een volgende fase van groei in te gaan.
Opdrachtgever
Surviking
Vakgebied
Gebruikte tools
Jaar van oplevering
2020
Branding

''Zelfs na vier jaar en een enorme groei past dit logo nog perfect in het plaatje dat we als bedrijf willen uitstralen.''
Samen werken aan het beste resultaat
Het logo van Surviking is een samenstelling van meerdere elementen die te maken hebben met het bedrijf. Het opvallendste element is de vlam. Vuur is de basis van leven in de natuur. Tevens is de vlam een link naar het oude logo. In de rand van het logo zijn details van kompasrichtingen verwerkt.
Uiteraard zijn er veel schetsen en varianten aan vooraf gegaan. Samen met de opdrachtgever werken we net zo lang aan een variant totdat iedereen 100% tevreden is.

SURVIKING
Montserrat Bold
Atrament Light


Een belangrijke eis is dat het logo multi-inzetbaar is, oftewel: het logo moet geschikt zijn om online, op print en in verschillende varianten getoond te kunnen worden. Op de bedrukte bus van het bedrijf zijn het woordmerk en de vlam van elkaar losgekoppeld voor een sterk geheel.

Het logo zorgt voor herkenbaarheid en professionaliteit. Dit zijn essentiële onderdelen om een bedrijf verder te laten groeien. Het is daarnaast belangrijk om het logo verder te gebruiken in andere huisstijl-uitingen. Ik heb daarom gewerkt aan een nieuw ontwerp voor de informatiebrochures.
Wanneer men met Surviking mee gaat op expeditie, is het belangrijk om goed voorbereid te zijn. In de informatiebrochure staat onder andere het programma van je reis uitgelegd, praktische zaken en tips en wat informatie over het materiaal, zoals slaapzakken en tenten. Het is hierbij belangrijk dat de informatie in een overzichtelijke brochure aan deelnemers gepresenteerd wordt.

Een multi-inzetbaar logo dat bijdraagt aan verdere groei en professionalisering



bottom of page


